disable copy

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Greek Sexology

Σου εχουν πει για τα οργια που γινονται. Για το ατελειωτο σεξ και τις παρτουζες. Εχεις ακουσει να περιγραφονται με τα πιο γλαφυρα χρωματα.

Κι αποφασιζεις να πας.



Το κακο ειναι, οτι οπως λεει και το ανεκδοτο ειναι σκοτεινα και ανοργανωτα τα πραγματα. Κι ετσι καταληγεις αντι να ριξεις να φας και δυο.

Πικρα.

Σε πειθουν ομως οτι ηταν κακη η φαση, απλα δεν εκατσε. Ατυχος φιλε. Η επομενη θα ναι σιγουρα καλυτερη.

Την επομενη τρως τρεις. Εννοειται δε ριχνεις. 

Στανταράκι αυτο.

Στην επομενη που διοργανωνεται εχεις ενα κολλητο ο οποιος σου λεει. 'Ελα και θα σε κανονισω εγω, θα κανω κουμαντο, ξερω και κατι τυπισσες μην ανησυχεις, αυτη τη φορα θα σου κατσει σιγουρα.'

Πειθεσαι.

Και τρως 4.

Ολογραφως.

Τεσσερις.

Εννοειται παλι δε ριχνεις.

Το χειροτερο ειναι οτι υποψιαζεσαι οτι τη μια απ τις τεσσερις στην εριξε ο κολλητος.

Καποια φαση λοιπον μαθαινουν οι εφημεριδες για τις παρτουζες.

Ο κολλητος σε παιρνει τηλεφωνο και σου λεει 'μη σ' ακουσω να παραπονεθεις! Μαζι πηδήξαμε!'

Μετα κανουν και κινημα.

Σου λενε ΟΧΙ στις παρτουζες! Να σταματησουν αυτα! Και σου κλεινουν και το ματι.

Και εισαι σιγουρος οτι αυτοι που φωναζουν τους ειχες δει να πηγαινει η μεση τους σαν τον σουγια κλικα-κλακα.

Τωρα μπορει να ταν και σκοτεινα και να κανες λαθος.

Στο μεταξυ σε ξαναπαιρνει τηλεφωνο ο κολλητος. 'Φιλε θα ξαναγινει σκηνικο, πιο πριβε, αλλα εμεις παλι μεσα θα μαστε. Αμα γουσταρεις δωσε μου δυο ευρουλάκια και θα σε βάλω μεσα... ξέρω και κάτι τύπισσες.... αυτή τη φορά... σίγουρα....'

Εγω τωρα γιατι εχω την αίσθηση οτι αμα πας θα φας απο τεσσερις κι απανω;

Γιατι εχω την αίσθηση ότι καλα σου κανουνε;

Γιατι εχω την αίσθηση ότι υπαρχει μια εκλογικη αλληγορια;

Αλλα εγω ειμαι και παραξενος. Το χω καλυτερα να μην παω και να ρισκαρω να μην πηδηξω παρα να φαω πεντε.

Κατι μου λεει βεβαια οτι θα μου τις ριξουν ουτως ή αλλως.

Καταραμένες αλληγορίες ε?

6 σχόλια:

Chocorello είπε...

Και πάλι μερικοί δεν θα καταλάβουν, γιατί δεν θέλουν να καταλάβουν.

ΛΥΚΟΣ είπε...

Nαι, δεν ξερεις απο ποσες και μετα μπορει να καταλαβουν. Μπορει να ειναι σαν κι αυτο:

http://www.youtube.com/watch?v=Sl2y1bckpTU

Ανώνυμος είπε...

Έλα ομολόγησε ! Δεν πιστεύεις τον φίλο ούτως η άλλως!
Για τις "τεσσερεις" πηγαίνεις !
Ετσι δεν είναι ;
(Μάνος)

wulf είπε...

Μανουσκο, εχει μεινει κι αλλη εξηγηση??? Καμια!

'Ελα παραδεξου το, δεν ερχεσαι για το κυνηγι!'

μουχαχα

salingaros είπε...

''...Πειθεσαι.

Και τρως 4.

Ολογραφως.

Τεσσερις...''

μεγαλη αδικια φιλε να φανταστεις οτι καποιοι δεν πειραν καν ενα χαρτακι που να το γραφει ...ολογραφος..2 ευρο! οχι τιποτα αλλο αλλα το χρειαζονται για το τεκμιριο εισοδηματος του οαεδ...
προβλημα σου λεω μεγαλο προβλημα....

Ανώνυμος είπε...

Είναι σαν το κρυφτό των γκέι που λέει...άμα με βρεις με πηδάς αμα δεν με βρεις θα είμαι στη ντουλάπα...
(η δύναμη της συνήθειας)