disable copy

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

CB50J

Το 'ταχυδρομικό'



Περασε απ τα χερια μου μια εποχη. Δεν πηγαινε μια σε σχεση με τα διχρονακια που το αφηνανε στην καπνα τους. Σκυλι στην κυριολεξια, ο ορισμος του ασπαστου. Κι απο βενζινα μηδενικη. Εργατης πραγματικα. Ειχα κανει και κατι ωραιες εκδρομουλες μ' αυτο...

Πολλοι σημερα το ψαχνουν και θα δειτε τιμες, μερικες φορες εξωφρενικες.

Γιατι το λεω 'ταχυδρομικο'; Γιατι το ειχαν παλια τα ΕΛΤΑ και οι διανομεις εκαναν μ αυτο τις γυρες τους. Γαλαζια ολα, απ οσο θυμαμαι σαν αυτο της φωτογραφιας γιατι εβγαινε και σε...


Και που το θυμηθηκα; Οχι δεν ειδα καποιο. Κοιταω δεξια οπως ερχομαι σημερα στη δουλεια και βλεπω ενα μαυρο no-name σκουτερ με φορτωμενες εφημεριδες και δεματακια. Γκρι πλαστικα, αχρωμο αοσμο αγευστο. Αυτο θα ναι που λενε 'χαρακτηρας'... Γιατι ειμαι σιγουρος οτι αρκετοι με το που θα δουν αυτο το κουκλακι στη φωτο θα γνωρισουν το CB το πενηνταρακι... και μερικοι θα θυμηθουν και το 'ταχυδρομικό' του παρελθον.

Αλητικη φατσουλα κι ας φαινεται καθως πρεπει.

Ποσοι θα κοιταξουν αυριο μεθαυριο ενα σκουτερ ετσι; Σε ποσους θ' αφησει αναμνηση; Τι θα γραφτει σε μπλογκ και για ποιο;

Η μετάβαση από τη βενζίνα στο ηλεκτρικό κι από τις 'φατσούλες' στα εφήμερα αναλώσιμα.... Αφιερωμένο στο μικρό μου CBάκι όπου κι αν βρίσκεται.

8 σχόλια:

Chris Saddler Sam είπε...

RESPECT!!!

;)

PS: prin kapoia xronia, otan epsaxna gia ss50 sta xwria gyrw apo ta Serras, eixa brei kai ena tetoio!
alla eipa tote: oxi oxi, no thanx!

twra to metanoiwnw!!!

nick bertolis είπε...

Τι μου θυμησεσ, το 85 cb 50 ο αδελφοσ μου και εγω με το ss.

Κωστακης Χρηστος είπε...

Φοβερο μηχανακι!!





Εχω ενα στο γκαραζι μου!!! :)
Χι χι χι χι !!

Κωστακης Χρηστος είπε...

Το φανταζεσαι cafe racer??

Ανώνυμος είπε...

Υπαρχει τιποτα που να μη φανταζομαι cafe racer???

Λυκος

Κωστακης Χρηστος είπε...

Μην εισαι υπερβολικος!! Η μηπως φανταζεσαι και την Billie σε cafe racer !!

Ανώνυμος είπε...

Με σφάζεις σύντροχε και μου ανοίγεις πληγή το ψάχνω εδώ και χρόνια και ο άλλος ο πορνόγερος δεν μου το δίνει !!!!
Soter

Ανώνυμος είπε...

me ena cb 50 prasino ekana to gyro ths kritis to 1985 peripou 3000 xlm k m afise mono mia fora apo lastixo giati to eixa sxisei stous xwmatodromous......aaaaaaaaaa ksexasa na sas pw 2kavalo