disable copy

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Ι've seen OTE before

Το γνωστό τραγούδι της Grace.


To θυμήθηκα χθες που μου ηρθε ο λογαριαζμος του ΟΤΕ. Ευτυχως δε βλεπω τηλεοραση και δε βλεπω ποσο εχει εξελιχθει σε φλερτ αυτο με την κινητη και σταθερη τηλεφωνια αλλα ολο κι εχω πιασει τα υποννουμενα.

'Ο κοζμος μας. Εσυ.'

Κατσε ρε. Αυτο δεν το λες σε γκομενα, θα μου το πει ο ΟΤΕ: Ο κοσμος μας εσυ; Σιγα μην ερθει και το συνεργειο να μου κανει κανταδα. Και δεν εχω και γλαστρα με τριανταφυλλα να πεταξω. Τι ερωτας και τι εκρηκτικο παθος ειν' αυτο;

Οι υπολοιποι βονταφον και τετοια ειναι πιο κρατημενοι, ο ΟΤΕ ειναι ερωτευμενος καργα. Αλλα το χα περασει στο ντουκου μεχρι που ειδα χθες το λογαριασμο, με μεγαλα bold γραμματα κατω αριστερα.

'Μαζί. Είμαστε ένα.'

Παιδια κλειδωσα την πορτα. Ειμαστε ενα; Με τον ΟΤΕ; Καλα ποσο ηπια χθες;

Και που εχω βαλει το κινητο μου;

Με παιρνουν τυπισσες απο τον ΟΤΕ και μου μιλανε με νοηματα και προσπαθουν να μου αποσπασουν πληροφοριες. 'Γεια σας... κανουμε μια ερευνα...'

Το κλεινω τρομαγμενος. Να ναι καμια εμφανισιμη ας στειλει φωτογραφια / ρεζουμε, αλλα να γινουμε ενα ολοι με τον ΟΤΕ; Και οι τεχνικοι μεσα;

Ποιος μαρκετιστας το σκεφτηκε αυτο να του στειλω ζαχαρωτα;

Ασε που το ειδε η γυναικα ενος φιλου μου κι εχει προβλημα ο αθρωπος.

'Τι σου γραφουν εδω;'
'Ξερω γω ρε γυναικα, λογαριασμος ειναι.'
'Λογαριασμος ε; Και ποια σου γραφει απ τον ΟΤΕ οτι εισαστε ενα;'

Πολυ ρομαντισμος εχει πεσει στην ατμοσφαιρα. Θα σε πηδηξουν που θα σε πηδηξουν στις χρεωσεις να μην υπαρχει και λιγο αισθημα;

Λες και δε θυμαμαι εξυπηρετηση πελατων οσο ηταν ο ΟΤΕς μονοπώλιον....

I've seen OTE before.

Δεν υπάρχουν σχόλια: