disable copy

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Ain't no grave

που λέει κι ο Τζόνυ Κας. Τις τελευταίες μέρες μου στέλνουν διάφοροι την παρακάτω είδηση.



Η διαδικασία αυτή εγείρει τεράστια ηθικά, θρησκευτικά και γραφειοκρατικά προβλήματα. Κατ' αρχήν δεν ξέρουμε αν υπάρχει άλλη ακολουθία στη χώρα μας που να ισχύει για τα Χάρλευ και άλλη για τα ΚΤΜ (προφανώς θα υπάρχει). Η εκκλησία δεν πρέπει να το ξεκαθαρίσει;

Τάφοι με τρία Γιαμάχα και πάνω θεωρούνται οικογενειακοί; Αν ένα Σουζούκι είναι από μόνο του τάφος, πληρώνεις διπλά; Και υπάρχουν φυσικά και υπαρξιακά ερωτήματα.

Υπάρχει ζωή μετά το Σαρακάκη;

Και ποιος λέει στον άτυχο που θα θαφτεί με τη μοτοσυκλέτα του ότι θα σταματήσουν να του ζητάνε τέλη κυκλοφορίας από το υπουργείο, για να μη μιλήσω για ΚΤΕΔ και ασφάλεια.

Το γελάτε.

Όχι αλήθεια, κάντε ένα pause, σκεφτείτε που ζούμε και το ξαναπάμε.

ΤΟ ΓΕΛΑΤΕ;

Εκτός αυτού, τα κοινωνικά προβλήματα που θα προκληθούν είναι ανυπολόγιστα. Ανακατασκευάζεις Laverda 750 SFC και δε βρίσκεις πουθενά τιμονόπλακα. Και ΞΕΡΕΙΣ ότι στο τάδε μέρος είναι θαμμένη μια SFC... που μέχρι να γίνει zombie apocalypse δεν τη χρειάζεται ο τύπος... στο κάτω κάτω του αφήνεις μια Laverda Jota ρε παιδί μου να κινείται να κάνεις κι εσύ τη δουλειά σου...

Ετοιμάζω έντυπο επερώτησης για βουλευτές και εκκλησία να δούμε πως θα το μοντάρουμε. Κάθε ιδέα δεκτή. 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πιστευώ ότι θα αντιμετοπίσεις τρομερές δυσκολίες από άποψη ηθικής και μόνο.

Τον φίλο μου τον Τάκη χρειάστηκε μια φορά να τον κατεβάσουν με εγχείρηση από ένα GSX-R γιατί του είχαν κλειδώσει τα γόνατα, και οι γιατροί μεταξύ τους δεν μπόρεσαν να τα βρούνε αν ήταν ανήθικο που τον είχαν στα επίγοντα ΧΩΡΙΣ να καλύπτεται με σεντόνι. Ακόμα σε ένα λεβιτοστάσιο στο ΚΑΤ τον έχουνε παρκαρισμένο και περιμένουν απόφαση από έναν οργανισμό για ανθρώπινα δικαιώματα.

Φαντάσου δηλαδή για ταφή τι εμπόδια θα βρείς μπροστά σου.

Νοξ.