disable copy

Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Γιώργος Ρούσσος

Στο παρακάτω πόστ έκανα μια ερώτηση για την αξιοπιστία των μπεμβέ. Πήρα μια απάντηση από τον Γιώργο το Ρούσσο σχετικά με τη δική του περίπτωση που αξίζει να διαβαστεί. Επίσης, σε περίπτωση που υπάρχουν κι άλλες απαντήσεις από την BMW ευχαρίστως να μπουν.

Και για να μην 'στοχοποιειται' καμια εταιρία, οποιοσδήποτε έχει ΙΔΙΑ γνώση, και με στοιχεία (όχι 'ένας είχε πάει μια φορά' ούτε 'έλα μωρέ όλα τα τάδε είναι μπουρδέλα') κάποιας περίπτωσης με οτιδήποτε εταιρεία ευχαρίστως να το ανεβάσω στο blog προκειμένου να ξέρουν κι άλλοι τι γίνεται. Την περίπτωση του Γιώργου του Ρούσσου την ξέρω μια και κρατάει χρόνια και την βάζει σε όλα τα fora ενώ πλέον έχει βγει απόφαση δικαστηρίου που τον δικαιώνει.


Η ιστορία προσφέρεται για χειμερινό διάβασμα Σαββατοκύριακου. Αναδημοσιεύω από το Γιώργο:

'

Αγαπητοί κύριοι είχα την ατυχία να εμπιστευτώ το όνομα την BMW και αγόρασα ένα BMW 1200 LT αρ κυκλοφορίας ΧΡΑ 995



Ο Γολγοθάς μου άρχισε νωρίς. Στα 200 χιλιόμετρα άρχισε η μότο να βαραει πειρακια μόλις ζεσταινόταν και κάπνιζε η εξάτμιση και μαύριζε ο τόπος καθώς και η εξάτμιση.
Στο συνεργείο του κ Φαίδωνα Ευθύμιου μου είπαν ότι στο πρώτο σέρβις θα το ρύθμιζαν και θα έφτιαχνε.
Στα 1200 χιλιόμετρα έχοντας πάει ταξίδι στην Φλωρεντία έμεινα από μπαταρία χωρείς εμφανή λόγο μετά από στάθμευση 30 ωρών περίπου.
Η απάντηση ήταν ότι αν έρθω Ελλάδα θα το δουν. Τελικά δεν βρήκαν τίποτα.
Η εξάτμιση βέβαια μαυρίζει ακόμα.
Στα 4200 χιλιόμετρα περίπου στης 8 Ιουλίου ερχόμενος από Σέρρες κινούμενος με περίπου 120-130 χιλιόμετρα λίγο πριν την Κατερίνη άρχισα να αισθανωμε κάποια χτυπήματα στο τιμόνι . κόβοντας ταχύτητα και έχοντας μειώσει περίπου στα 40 χιλιόμετρα τότε ο τροχός μπλοκάρισε και για καλή μου τύχη δεν ήμουν από κλήση να γλιστρήσει ο τροχός και να πέσω.
Της 9 Ιουλίου η οδική βοήθεια μου πήγε την μότο στην Θεσσαλονίκη έχοντας εγώ διανυχτερεύσει στην Κατερίνη. Εκεί εντόπισαν στο κατάστημα αντιπροσωπείας ΤΡΙΚΑΛΙΩΤΗΣ το ένα ρουλεμάν του τροχού σπασμένο. πιθανόν από αστοχία υλικού. Δεν είχαν να μου αλλάξουν και τα 2 που κατά την γνώμη μου έτσι έπρεπε να γίνει και μου άλλαξαν μόνο το χαλασμένο μια που το άλλο έδειχνε καλό. Έτσι και έφυγα για Αθήνα.
Στο ύψος της Λάρισας ο θόρυβος από τον μπροστινό τροχό ήταν τόσος που δεν άκουγες καν το μοτέρ. Και σε κάθε απόπειρα να πάρω ελάχιστη κλήση γινόταν χαμός .φτάνοντας Αθήνα στης 19-7-2007 πήγα στο συνεργείο του κ Φαίδωνα Ευθύμιου την μότο για τα εξής προβλήματα.
1)Επισκευή ρουλεμάν και πιθανών και άξονα μπροστινού τροχού γιατί με τόσο φασαρία και με μαγκωμένο ρουλεμάν δεν είναι δυνατόν να μην έχει κτυπήσει και άξονα.
2)Έλεγχος γιατί καπνίζει η εξάτμιση και μαυρίζει.
Πιθανόν να έχει χαλάσει πια και ο καταλύτης από την καπνιά που έχει πιάσει.
3)Γιατί η μότο μέχρι τα 150 πηγαίνει με μίση γκαζια και για να ανεβάσει από τα 150 στα 160 θέλει πάνω από 5 χιλιόμετρα διαδρομή.
Σήμερα 25 -7 2007 η μότο είναι ακόμα στο συνεργείο και δεν ξέρουμε πότε θα την έχω στα χέρια μου.
Εγώ πληρώνω δόσεις για μια μότο που δεν έχω.
Εγώ πληρώνω δόσεις για μια μότο καινούρια για να μην έχω μεταχειρισμένη και έχω προβλήματα και αυτή βρέθηκε να είναι χειρότερη από μεταχειρισμένη.
Εγώ πληρώνω δόσεις για μια μότο που την πήρα για να κάνω της δουλειές μου και όχι μόνο για την βόλτα μου. μια που εγώ κάνω 50 000 με 60 000 χιλιόμετρα τον χρόνο για την δουλειά μου και αυτήν την στιγμή δεν μπορώ να δουλέψω.

Τελικά εγώ από πού θα αποζημιωθώ για τα διαφυγόντα κέρδη και την ταλαιπωρία που δέχομαι? Και ποιος με βεβαιώνει ότι η μότο όταν την πάρω δεν θα έχω πάλι τα ιδία προβλήματα που μπορεί να μου τα βγάλει μετά ένα χρόνο και να μου πείτε ότι είναι εκτός εγγυησης?
Την μοτοσικλέτα την αγόρασα με τιμολόγιο στην επιχείρηση μου σαν επαγγελματικό όχημα, και για αυτό προορίζετε η χρήση της. Όποτε ως επαγγελματικό όχημα πρέπει να εργάζεται και να αποδίδει στην επιχείρηση μου. εφόσον η καθυστέρηση οφείλετε σε εσάς τότε θα πρέπει να με αποζημιώσετε για τα διαφυγόντα κέρδη

Περιμένω απάντηση σας. Το παρόν έντυπο με τα στοιχεία της μότο θα μεταφραστή στα γερμανικά και θα σταλεί μέσο γερμανικής πρεσβείας στην BMW Γερμανίας ως επίσημο παράπονο μέσο του νομικού μου συμβούλου, εντος 10 ήμερων από σήμερα.
Στην συνεχεία αν δεν υπάρξει απάντηση από εσάς η την BMW Γερμανίας θα αναγκαστώ να καταφύγω σε εξώδικο για να μπορώ να αποζημιωθώ και πάνω από όλα δεν δέχομαι κανείς να παίζει με την ασφάλεια μου.

ΡΟΥΣΣΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Υγ. για την ελειψει μανιουαλ στα ελληνικά θα κάνω καταγγελία στην προστασία καταναλωτή σε εύλογο χρονικό διάστημα .
Λόγο την νομοθεσίας είσθε υποχρεωμένοι να διαθέτεται μανιουαλ στα ελληνικά εφόσον διαθέτεται προϊόν σας στην Ελλάδα.

Ήδη τέθηκε σε ισχύ ο πολύ σημαντικός για τους αγοραστές μοτοσικλέτας νόμος, με τον οποίο η χώρα μας συμμορφώνεται προς την Κοινοτική Οδηγία 1999/44/ΕΚ.
1. Μέχρι τώρα αυτός που μας πουλούσε ελαττωματική μοτοσικλέτα ήταν υποχρεωμένος να δεχτεί μείωση του τιμήματος ή αναστροφή της πώλησης. Δεν ήταν όμως υποχρεωμένος να παραδώσει άλλη μοτοσικλέτα (χωρίς ελάττωμα), ούτε να διορθώσει το ελάττωμα, δηλαδή να πληρώσει την επισκευή της μοτοσικλέτας. Τώρα, με τη νέα ρύθμιση, μπορούμε να ζητήσουμε ως καταναλωτές την παράδοση άλλης μοτοσικλέτας ή την επισκευή της ελαττωματικής.
2. Με τον νέο νόμο μπορούν να ασκηθούν ταυτόχρονα τα εξής δικαιώματα του καταναλωτή: αφενός το δικαίωμα υπαναχώρησης ή μείωσης του τιμήματος ή διόρθωσης-επισκευής της μοτοσικλέτας ή αντικατάστασής της με άλλη, αφετέρου αποζημίωσης για ζημιές που έχουν προκύψει και δεν καλύπτονται από την άσκηση των ως άνω δικαιωμάτων.
3. Ο χρόνος παραγραφής των παραπάνω δικαιωμάτων επιμηκύνεται από έξι μήνες σε δύο χρόνια
4. Ο πωλητής απαλλάσσεται της ευθύνης του μόνον αν ο αγοραστής πράγματι γνώριζε το ελάττωμα και όχι στην περίπτωση της "υπαίτιας άγνοιας" όπως ίσχυε μέχρι τώρα.
5. Τα δικαιώματά του μπορεί να τα ασκήσει ο αγοραστής όταν υπάρχει οποιοδήποτε ελάττωμα του δικύκλου (εκτός από ασήμαντα ελαττώματα) και όχι μόνον στην περίπτωση πολύ σοβαρού ελαττώματος, όπως ίσχυε προηγουμένως (πολύ σοβαρό εθεωρείτο το ελάττωμα που αναιρούσε τη χρήση του δικύκλου).

BMW group
Hellas

Κύριο
Ρούσσο Γεώργιο
Ρίμινι 2
14342
Ν, Φιλαδέλφεια
Την 2102778593
Φαξ 210 2778593

Κοιν. Φαίδων Ευθύμιου Ε.Π.Ε. (κ. Ευθύμιου)

Γλυφάδα 08 /08 /07
Θέμα Προβλήματα στην μοτοσικλέτα με αριθμό πλαισίου ΖΡ76815

Αγαπητέ κύριε Ρούσσο.
Ευχαριστούμε πολύ για την επιστολή σας όπου μας παραθέσατε τα προβλήματα που έχετε αντιμετωπίσει. Επίσης ζητούμε συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση μας
Σχετικά με τα προβλήματα που αναλύετε στην επιστολή σας και σύμφωνα με την επιστολή που είχαμε από την Φαίδων Ευθύμιου ΕΠΕ προκύπτει ότι στην μοτοσικλέτα σας έγινε ο απαραίτητος έλεγχος και επισκευαστήκαν οι οποίες βλάβες υπήρχαν.

Για το θέμα του εγχειριδίου χρήσης της μοτοσικλέτας σας στην ελληνική θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως μόλις είναι διαθέσιμο θα σας αποσταλεί χωρείς χρέωση.
Τέλος θα θέλαμε να σας ζητήσουμε συγγνώμη για την αναστάτωση και τον χρόνο που σπαταλήσατε για το θέμα αυτό. Σας διαβεβαιώνουμε ότι η ικανοποίηση των πελατών μας από τα προϊόντα μας και τις υπηρεσίες που προσφέρει η BMW έχει μεγάλη σημασία για εμάς
.
Παραμένουμε στην διάθεση σας
Με εκτίμηση
Αντώνης ...
Υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών

16-8 2007

Αγαπητοί κύριοι
Σε απάντηση της αποστολής σας που έλαβα με fax σας αναφέρω τα έξεις.
Την τέταρτη 1-8-07 παρέλαβα την μοτοσικλέτα μου από το συνεργείο του κ ΦΑΙΔΩΝ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ως επισκευασμένη.
Την επόμενη ημέρα χρειάστηκε να πάω στο σχηματαρι για την εργασία μου να επισπευτώ έναν πελάτη. Στην επιστροφή ανέφερα στον κ Ευθύμιου Φαίδωνα ότι η μοτοσικλέτα άρχισε να κάνει πάλι έναν ελαφρύ θόρυβο στον τροχό μπροστά. Βελτιώθηκε μεν ως προς την ταχύτητα της μια που τώρα τα 160 χλμ τα βγάζει εύκολα αλλά πίσω η εξάτμιση συνεχίζει να μαυρίζει.

Η απάντηση του ήταν να κάνω ακόμα λίγα χιλιόμετρα και να την δουν πάλι.
Την Κυριακή 5 – 8 -07 ξεκινήσαμε έχοντας κάνει 120 χιλιόμετρα από όταν βγήκε από το συνεργείο να πάμε διακοπές στην ήπειρο.
Το απόγευμα της Κυριακής φτάνοντας στην Πρέβεζα όπου και επισπεύτηκα επ ευκαιρίας έναν πελάτη μου τηλεφώνησε στο κινητό μου ο Φαίδων Ευθύμιου (ΜΠΡΑΒΟ του και προς τιμή του αυτό αν και Κυριακή) για να με ρωτήσει πως πάει η μηχανή. Του ανέφερα ότι ο μπροστινός τροχός ξεσηκώνει τον κόσμο όταν κινούμαι στην ευθεία και περισσότερο όταν γέρνω αριστερά. Πολλές φορές εκεί που κινούμε στην ευθεία ο θόρυβος σταματά απότομα και επανέρχεται πάλι απότομα προκαλώντας ανησυχία. Και η εξάτμιση αν και κάθε 150-200 χιλιόμετρα την καθαρίζω πάλι μαυρίζει.
Μέρα με την μέρα ο θόρυβος μεγάλωνε όπως σχεδόν καθημερινά πληροφορούσα τον κ Φαίδωνα που με έπαιρνε κάθε μέρα τηλέφωνο ανήσυχος.
Την πέμπτη και έχοντας γράψει στο κοντέρ περίπου 1600 χιλιόμετρα από την ημέρα που βγήκε η μηχανή από το συνεργείο αποφασίσαμε ότι ήταν επικίνδυνο να συνεχίσουμε με την μοτοσικλέτα στην κατάσταση που ήταν , με την πιθανότητα να μπλοκάρει ο μπροστινός τροχός κινούμενοι στα ορεινά δρομάκια των ζαγοροχωριών ήταν απίθανο αν θα βγαίναμε ζωντανοί από κάποια πτώση που μπορούσε να μας οδήγηση στον γκρεμό αλλά και στην καλύτερη περίπτωση να τραυματιστούμε από την πτώση.
Έτσι γυρίσαμε στα Γιάννενα την πέμπτη το μεσημέρι .
Εκεί παρέμενε η μοτοσικλέτα και η γυναίκα μου και εγώ με το κτελ γύρισα Αθήνα. Λόγω της προηγούμενης εμπειρίας μου με την οδική βοήθεια της ΒΜW δεν ήθελα να περιμένω να γίνει ο επαναπατρισμός στην Αθήνα την μοτοσικλέτας μου ανεβοκατεβάζοντας από φορτηγό σε φορτηγό με τον κίνδυνο την ζημιάς . έτσι πήρα στην Αθήνα το φορτηγό της επιχείρησης μου και πήγα στα Γιάννενα να παραλάβω την μοτοσικλέτα μου και αν την μεταφέρω με ασφάλεια στην Αθήνα καθώς και να έρθουμε και εμείς ασφαλείς πίσω λόγο του ότι δεν εμπιστευόμασταν να γυρίσουμε με την μοτοσικλέτα.
Κατόπιν αυτού.
Ζητώ την αντικατάσταση της ελαττωματικής μοτοσικλέτας με νέα μοτοσικλέτα και όχι την επισκευή αυτής . μετά από άλλα αυτά η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα θα μας δημιουργεί πάντα το αίσθημα της ανασφάλειας.
Την αποζημίωση του πόσου των 20% της αξίας της μοτοσικλέτας για την ταλαιπωρία και τα διαφυγόντα κέρδη από την εργασία μου που ως επαγγελματικό όχημα το προηγούμενο διάστημα .

Δεν είναι δυνατόν κύριοι να αγοράζω καινούρια μοτοσικλέτα και να έχω επισκευασμένη στα χέρια μου αμφιβόλου καταστάσεως και ασφαλείας για την σωματική μας ακεραιότητα.

Περιμένω απάντηση σας έως της 22-8-2007 για το αν συμφωνείτε για να προβώ στα ανάλογα νόμιμα μέτρα σε περίπτωση που δεν υπάρξει συμφωνία μαζί σας.
Επίσης θα πρέπει να μου αναφέρετε πότε θα παραλάβω την νέα μοτοσικλέτα μου και ΟΧΙ προσωρινή μοτοσικλέτα αντικατάστασης.
Σε πια στοιχεία θα κόψω το δελτίο αποστολής με την αιτιολογία <<επιστροφή ελαττωματικού οχήματος λόγο ακαταλληλότητας>> σε εσάς η στον κύριο Ευθύμιου. Παρακαλώ τα πλήρη στοιχεία.
Στο συνεργείο του κ Ευθύμιου όταν την είχαν για επισκευή μου έκαναν σημάδι στην δεξιά βαλίτσα το οποίο ο κ Ερρίκος Ευθύμιου είναι ενήμερος καθώς και το συνεργείο του που τους το ανέφερα όταν πήγα να την παραλάβω

αρ κυκλοφορίας ΧΡΑ 995

ΡΟΥΣΣΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
6977 290 361


Και μετά από αυτό το e-mail με πήραν τηλ από την BMW να πάω να την δουν να την φτιάξουν ξανά.
Η στενοχώρια μου και τα νεύρα μου με έκαναν να κοντέψω να εκραγώ με αποτέλεσμα χωρίς ποτέ μέχρι τώρα να έχω το παραμικρό πρόβλημα υγείας το βράδυ στον ύπνο μου ξύπνησα από πονοκέφαλο γιατί στριφογυρνούσα και δεν μπορούσα να καμωθώ . πηγαίνοντας στην τουαλέτα κατά της 4+30 το βράδυ ανακαλύπτω ότι τα μάτια μου είναι κόκκινα μέσα στο αίμα
Φεύγω κατ ευθείαν στο πρώτο εφημερεύων νοσοκομείο και με έκαναν εισαγωγή λέγοντας μου ότι είμαι τυχερός που δεν έπαθα εγκεφαλικό. Μου ανέβηκε η πίεση (εκείνη την στιγμή είχα μόνο 13. 9 με 17,4 ενώ έπρεπε να είναι κάτω από το 8 και 13 αντίστοιχα ) και καλά μου με ειδοποίησε σπάζοντας τα αγγεία στα μάτια μου συνήθως παθαίνεις το εγκεφαλικό χωρείς προειδοποίηση.

Κατόπιν αυτού η μοτοσικλέτα είναι στον Φαίδων Ευθύμιου ΕΠΕ για αντικατάσταση και εγώ απευθύναμε στον δικηγόρο και ας τα βρουν με αυτόν .
Αγόρασα την μότο να απόλαυση με την γυναίκα μου την υπόλοιπη ζωή που μου απομένει και όχι για να πεθάνω με (για) αυτήν.

-----

Στης …/…/2009 μετά το email που στάλθηκε από εσάς ώστε να επισκευάσουν την μοτοσικλέτα μου άλλαξαν το νούμερο ……….. ανταλλακτικό με την ελπίδα ότι αυτό είναι το ελαττωματικό. Τελικά δεν ήταν αυτό και το πρόβλημα παραμένει. Και εκτός των άλλον μετά από περίπου 1000 χιλιόμετρα στις …/ …. /2009 το Νο ………. Ανταλλακτικό πέταξε τα λάδια του επάνω στον τροχό με αποτέλεσμα να γλιστρήσει η μοτοσικλέτα να πέσουμε κάτω και να πιάσει το πόδι μου προκαλώντας τραύματα και να με σύρει για μια μικρή διαδρομή μέχρι να ακινητοποιηθεί. Το ότι δεν έσπασε το κόκαλο αλλά και δεν κοπήκαν οι μυς του ποδιού μου με πιθανότητα να μείνω ανάπηρος οφείλεται στο ότι πάντα φορώ ρούχα και μπότες μοτοσικλέτας και η μπότα έσωσε το πόδι μου. Μετά από μερικές ήμερες που μπόρεσα να ανεβώ στην μοτοσικλέτα στης 18/6/2009 κατευθύνθηκα με πολύ προσοχή και χαμηλή ταχύτητα στο κατάστημα του κ Βαγιανελη όπου με έστειλε η bmw Hellas να μου το τοποθετήσουν το προαναφερόμενο ανταλλακτικό να τους αναφέρω το συμβάν. Τους έδηξα τα λάδια που βλέπετε στην φωτογραφία η οποία είναι τραβηγμένη 10 ήμερες μετά το συμβάν δηλαδή σήμερα 18/6/2009. Η απάντηση του κ Βαγιανέλλη αστειευόμενος και με πολύ θράσος είναι ότι << αφού δεν έπαθες ζημία να χάσεις το πόδι σου όποτε μπορέσεις φερτην να την δούμε και να την φτιάξουμε, για μια σταγόνα λάδι κάνεις έτσι?>> Η ερώτηση μου ήταν μέχρι πότε θα κάνουν πειράματα στην μοτοσικλέτα μου και θα παίζουν με την ζωή μου? Αυτός απλά γέλασε και μου είπε ότι αφού δεν έπαθα τίποτα δεν υπάρχει λόγος να φωνάζω ότι είναι θα το φτιάξουν.. εγώ του είπα ότι δεν θέλω να την φτιάχνουν κάθε 10 μέρες να την πάρουν και να μου δώσουν μια άλλη που να είναι ασφαλής. Το περισσότερο διάστημα από όσο την έχω στην ιδιοκτησία μου βρίσκετε εκεί που βρίσκονται οι περισσότερες BMW στο εργαστήριο του συνεργείου για επισκευή. Τότε μου είπε να μιλήσω στον κ Μπρα ότι αυτός δεν είναι αρμόδιος.
Κάλεσα τον κ Μπρα στο τηλέφωνο και του ανάφερα το περιστατικό και αυτός μου είπε ότι θα το φτιάξουμε χωρίς να πληρώσεις τίποτε. Του είπα για άλλη μια φορά ότι εγώ από τα πρώτα 400 χιλιόμετρα ζητώ να μου την αλλάξουν και όχι να μου την επισκευάσουν γιατί εγώ έδωσα 25500 ευρώ για να αγοράσω καινούρια μοτοσικλέτα την οποία έχουν αλλάξει επανειλημμένα διάφορα ανταλλαχτήκαμε την οποία τελικά έχω 3 φορές κινδυνέψει σοβαρά η ζωη μου και την τέταρτη φορά τώρα έπαθα ατύχημα .

Τι περιμένουν να σκοτωθώ πρώτα? Όταν του ανάφερα ότι έχω πάνω από 5 μάρτυρες να καταθέσουν το τι είδαν μου είπε ότι θα καταθέσουν ότι τους πω εγώ, θεωρώντας ότι θα τους πλήρωνα να καταθέσουν ψέματα. Μου ανάφερε ότι η πολιτική της bmw είναι να μην αντικαθιστούν τις μοτοσικλέτες σε καμία περίπτωση αλλά να τις επισκευάζουν. Εγώ του είπα ότι όχι μόνο θέλω να μου την αλλάξουν αλλά να με αποζημιώσουν για τα έξοδα και την ταλαιπωρία που έχω τραβήξει αυτά τα χρόνια αλλά και να με αποζημιώσουν για το ατύχημα που έπαθα και για της ήμερες που δεν μπορούσα να εργαστώ λόγο του ατυχήματος. Μου είπε ότι αυτό δεν πρόκειται ποτέ να γίνει .και το μόνο που θα κάνουν για εμένα είναι να πάω την μοτοσικλέτα μου να την επισκευάσουν.

Εγώ αρνήθηκα να την αφήσω και έφυγα για το σπίτι μου. Την δευτέρα 22/ 6/ 2009 κινούμε πια οριστικά με τον δικηγόρο μου να ζητήσω το δίκιο μου από την δικαιοσύνη. Επίσης θα γίνει καταγγελία στην μοτοσικλετιστή ένωση καταναλωτών , και στον συνήγορο του πολίτη . θα ζητήσω να τιμωρηθείτε με την παραδειγματικά γιατί όχι μόνο κινδύνευσα εγώ και έπαθα ατύχημα αλλά μπορούσαν να εμπλακούν και άλλα διερχόμενα αυτοκίνητα με ανυπολόγιστες συνέπειες..

Επίσης το κείμενο αυτό μαζί με τις φωτογραφίες θα αναρτηθούν στο ιντερνέτ σε άλλα τα ελληνικά φόρουμ ώστε να αποτρέψουν τους μελλοντικούς αγοραστές να αγοράσουν της μοτοσικλέτες σας. ήδη από τα προηγούμενα ημεηλ και της επικοινωνίες που έχω αναρτήσει στο ιντερνέτ πολλοί μοτοσικλετιστές έχουν γράψει τις περιπέτειες τους με διάφορα μοντέλα σας και την αντιμετώπιση που είχαν από την bmw Hellas όσο στης μοτοσικλέτες αλλά και στα αυτοκίνητα και με χαρά μας βλέπουμε ότι πολλοί την τελευταία στιγμή αποφάσισαν να μην αγοράσουν κάποιο από τα οχήματα σας ευχαριστώντας μας για την ενημέρωση στα προβλήματα που παρουσιάζουν στην Ελλάδα. Είμαι και εγώ επιχηριματιας και αν οι υπάλληλοι μου φέρονταν στους πελάτες μου έτσι μπορεί να μην είχα το δικαίωμα να τους πετούσα στον καιάδα όπου έριχναν τα παιδιά τους οι σπαρτιάτες. αλλά θα είχαν φύγει με τις κλοτσιές. Φαίνετε ότι για να είναι ακόμα στης καρέκλες τους ότι συμφωνείτε με αυτά που κάνουν. Όποτε. Έχω κάθε δικαίωμα να προστατεύω τους συνανθρώπους μου μελλοντικούς αγοραστές από το να αγοράσουν κάποιο οχήματα σας. Θα έχετε νεοτέρα σύντομα από την ελληνική δικαιοσύνη. Με μεγάλη μου λύπη που ξόδεψα χρήματα να αγοράσω κάποιο από τα αναξιόπιστα οχήματα σας
Ρούσσος Γεώργιος 0030 6977290361

μολις παρω και την αποφαση στα χερια μου θα την ποσταρω σε όλα τα φορουμ.


6 σχόλια:

Chris Saddler Sam είπε...

egw den katalaba to eksis:
meta apo osa eginan sto prwto meros tis istorias (to 2007)... o k. roussos giati synexise na xrisimopoiei auto to kwlomixanaki???!!!!???

Ανώνυμος είπε...

Είναι μία ιστορία που κυκλοφόρισε σε πολλά φόρα εδώ και καιρό. Πράγματι πολλά μπεμβέ τα τελευταία ειδικά χρόνια είναι προβληματικά αλλά o συγκεκριμένος που περιγράφει γνωστός και ως "γιαγιά αρκούδα" είναι ελαφρώς (εώς πολύ) αναξιόπιστος. Εδώ ισχυρίζεται ότι έκανε ρόλινγκ έντο με zzr1100 όταν έσπασε μπιέλα και έτσι το έσωσε link: http://www.mybike.gr/topic/2918-%CE%BC-%CF%80-%CE%B9-%CE%B5-%CE%BB-%CE%B1/page__st__15
Τα συμπεράσματα δικά σας...
Αλέξανδρος.

ΛΥΚΟΣ είπε...

Άλλο η υπερβολή που έχουμε όλοι στο αίμα μας κι άλλο μια τέτοια περίπτωση. Φυσικά και δεν ξέρω αλλά κρίνω απ' το ότι το δικαστήριο τον έκρινε αξιοπιστο.

Ανώνυμος είπε...

Δε θέλω να το συνεχίσω περισσότερο και σε ευχαριστώ για την φιλοξενία σου. Εδώ δεν πρόκειται για υπερβολή αλλά για χοντροειδές ψέμα (για το ρόλινγκ έντο με 250 λέω).

Ανώνυμος είπε...

Οσο αναξιοπιστο και να τον κρινει (ενας αντμιν/μοντ ενος φορουμ και κατοχος BMW, αν δεν σφαλλω για το ποιος ειναι) ο Αλεξανδρο), οσο "ψευτης" η υπερβολικος και να ειναι ο "γιαγια αρκουδα", υπαρχει δικαστικη αποφαση.
Προτεινω λοιπον να μεινουμε σε αυτο και οχι στα προσωπικα του καθ'ενος.

/Γιωργος

Ανώνυμος είπε...

Αυτά που έχει πάθει ο άνθρωπος είναι πολύ σοβαρά Μακάρι να αποζημιωθεί και μερικοί που ειναι βαλτοβαλτοι να μην γίνονται γραφικοί στα υπέρ της BMW.Εχουμε φίλους και τα μαθαίνουμε