disable copy

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Έκθεση μοτοσυκλέτας


Έγραψα στο Moto Magazine Fans πριν λίγες μέρες ότι ακυρώνεται για φέτος το σαλόνι μοτοσυκλέτας και ότι μόνο μερικές μηχανές θα παρουσιαστούν στο Scooterfestival στο Γκάζι.

Τι δουλειά έχουν τα σκούτερ με το γκάζι και τι δουλειά έχει η έκθεση μοτοσυκλέτας με το λυμένο YZ του φίλου;

Να δούμε.

Τα σχόλια καταρχήν για το ότι δε γίνεται έκθεση αναμενόμενα κυμάνθηκαν στο 'τι να γίνει έκθεση με τέτοια κρίση' (σε 125 παραλλαγές) και ότι εδώ δεν έχουμε να βάλουμε βενζίνα (στέκει) την έκθεση θα κοιτάμε; ΔΕΝ δίνω άδικο. Προχωρώ.

Άλλοι απέφυγαν έξυπνα τα στερεότυπα που έχουν μόνο όσοι μισούν με πάθος τις μηχανές: 'Τι να την κανεις την εκθεση μοτοσυκλετων??... Ο καγκουρας με το εξατμισατο-κολοβο TDM που φοραει σκουφο ή καπελακι αντι για κρανος κ αμανικο μπουφαν πλεον ονομαζεται κλαρινογαμπρος,ντυνεται το ιδιο κ οδηγαει TMAX!'

Mε το ίδιο σκεπτικό φυσικά στις εκθέσεις αυτοκινήτων πάνε όλοι οι κάφροι με τα χαμηλωμένα και τα ζαντολάστιχα και στις εκθέσεις αθλητικών ειδών χόκευ πηγαίνει ο Jason Voorhees.


Yπάρχουν φυσικά και πάρα πολλές γνώμες που αφορούν τη διαφήμιση, το μάρκετινγκ, το αν δεν τραβήξεις κόσμο τι να πουλήσεις κτλ κτλ.

Σωστές κι αυτές.

Δεν μίλησα μέσα στα 144 σχόλια πόσα έγιναν γιατί η άποψη μου είναι απλοική και αφελής.

Μ' αρέσει να βλέπω μηχανές.

Αυτό.

Το ξέρω ότι ακούγεται παιδιάστικο ή δεν ξέρω τι αλλά μ' αρέσει να βλέπω μηχανές. Θα μ' άρεσε να πάω σε μια έκθεση και να τις δω από κοντά. Κι ας μην έχω λεφτά να τις πάρω.

Χρόνια ξεροστάλιαζα σε βιτρίνες. Aπό τότε που βγήκε το ΧΤ550 και το GPz σε βιτρίνες απέξω κάνω όνειρα. Δε με χάλασε. Αλήθεια.

Και δεν είναι μόνο αυτό. Μ' αρέσουν τόσο πολύ που χαζεύω ακόμα και τη φωτογραφία του ΥΖ που έβαλα παραπάνω. Κι αν πήγαινα σε έκθεση και μου έδειχναν ακόμα και αυτό θα μου άρεσε. Γιατί σκέφτομαι όσα θα μπορούσα να κάνω σ' αυτό. Και γιατί ακόμα και παπί να δω περιποιημένο γυρίζω και το χαζεύω. Και κινέζο μπόμπο να δω και να χει ένα στρώμα κεράκι πάνω και γυαλισμένο ντεποζιτάκι θα χαμογελάσω. 

Δεν ξέρω τι λεφτά έχει ο καθένας και τι μπορεί ν' αγοράσει. Το μόνο που με πείραξε είναι ότι δε θα δουν άλλοι αφελείς σαν εμένα μηχανάκια. Κι επειδή δεν έχουν και φράγκα αυτό θα ήταν όσο πιο κοντά θα βρισκόταν στην κούκλα που γουστάρουν.

Χώστε ελεύθερα.

Εγώ πάω να χαζέψω λίγο ακόμα αυτή τη φωτογραφία του ΥΖ που έστειλε ο Βαγγέλης και που δείχνει οτι για μερικούς τρελούς δεν εξαρτάται τίποτα ούτε από το χρήμα ούτε από το χρόνο. 

Είναι αυτό το 'γιατί έτσι' που λέγαμε μικροί.

Γιατί θα θελα να γίνει έκθεση;

Γιατί έτσι.

Γιατί μ' αρέσει το ΥΖ;

Γιατί έτσι.

Κι όποιος κατάλαβε. Δεν πειράζει. Μια ζωή τρεις κι ο κούκος είμαστε. 

Πάμε άλλη μια το ΥΖ. Χωρίς instagram. Ξερό. 









5 σχόλια:

Κωστακης Χρηστος είπε...

Το θέλω το ΥΖ !!! Γιατί έτσι.......

ΛΥΚΟΣ είπε...

Συγκρατημένε!

STAMY είπε...

Με ξέρουν πλέον στα μαγαζιά με τα μηχανάκια και μου μιλάνε ενώ εγώ μπαίνω για να ΄δώ μοτοσακά. Και ενώ μου μιλάνε νιώθω αμήχανα γιατί πρέπει να απαντώ, ενώ κοιτάζω τις κούκλες, με την άνεση αυτού που είναι χορτάτος από μηχανές ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΗ ΜΟΥ.... και ας είμαι 46 χρονών πλέον και ας καβαλάω από τα 17 μου. Σε νιώθω ρε Λύκε.

ΛΥΚΟΣ είπε...

Ακριβως ετσι συντροφε! :)

zoran είπε...

Σκατά! Πόσο χειρότερο είναι να ανακοινώνεις ότι θα κάνεις κάτι και μετά να το ακυρώνεις! Αν δεν είσαι έτοιμος μην το κάνεις, δεν το καταλαβαίνω αυτό... το είχα υποσχεθεί και στον μικρό να πάμε, τώρα που να τον πάω στα σκούτερς??? μπλιάχ!