disable copy

Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

1ο Circuit Ηρακλείου by LEKO

Ετοιμάζω τις φωτογραφίες και αναλυτικό ρεπορτάζ από το πολύ επιτυχημένο 1ο Circuit Κλασσικών Μοτό και Αυτοκινήτων στο Ηράκλειο το οποίο κέρδισε το Guzzi του διοργανωτή.

Φυσικά δεν θα ήθελα να υπαινιχθώ το παραμικρό - γιατί να αμαυρωθεί εξάλλου με μικρόψυχες σκοπιμότητες ένας άρτιος αγώνας - απλά θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα.

Επειδή θα ήθελα να αποφύγω την πιθανή λάσπη που θα εκτοξευθεί προς τον μέσο τίμιο αγωνιζόμενο με XL185s που τολμάει να τα βάλει με τα μεγάλα συμφέροντα - δεν θα ήθελα να κατονομάσω φυσικά κανένα, πόσο μάλλον τον συγκεκριμένο διοργανωτή του οποίου το Guzzi κέρδισε, στο θεό που πιστέβς δηλαδή - κάνω την παρακάτω δήλωση:

Επειδή ήδη έχουν εμφανιστεί στο διαδίκτυο δήθεν φωτογραφίες που πήραν ελεεινοί παπαράτσι και αποτελούν κατάφωρη παραβίαση προσωπικών μου δεδομένων, οι συγκεκριμένες που αφορούν σωσία μου προφανώς είναι μια καλά σκηνοθετημένη απόπειρα να δείξουν κάποιοι ότι δεν τηρούσα το όριο ταχύτητας στον αγώνα αλλά έκανα ότι μου κατέβαινε.




Επίσης σε περίπτωση που εμφανιστούν κι άλλες όπου φαίνεται ένα 185 να σηκώνει καντήλια στην Μικρή Έβανς ούτε αυτός είμαι εγώ.

Θα ακολουθήσει ρεπορτάζ απ' όλο τον αγώνα. Stay tuned...

Δεν υπάρχουν σχόλια: