disable copy

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Γκο Γκετ Δεμ

Eχω δει απειρες εκκινησεις. Απο φτιαγμενα ντραγκστεραδικα μπουσα, απο οτι θες. Tην εκκινηση που εχω δει να κανει αυτο εδω το πραγμα δεν την εχει κανει τιποτα.


Εποχη 80φεύγα κι είχα ένα Χασκυ 250 CR. Φιλος εχει το Φαντικακι και οποτε συναντιομαστε στην πιστα με ψηνει να του δωσω το μοτερ του Χασκυ να το χωσει στο Φαντικ.

Ain't gonna happen. Σιγα μην κατεβαζω το μοτερ του Χασκυ για να κανω φονο, δεν παιρνω και μια καραμπινα να μην ταλαιπωρουμαι;

Μετα απο καιρο ειμαι στην πιστα, εχω αραξει για τσιγαρο αθλητης γαρ και βλεπω το Φαντικακι να ερχεται με ενα εκκωφαντικο θορυβο την ανηφορα. Ο πουστης ειχε ψησει καποιον κι ειχε βαλει μοτερ KDX είτε 175 είτε 200.

Δηλαδή απ αυτό


Ερχεται μ ενα ημιτρελο υφος, ακουω ενα

΄΄΄ΓΚΙΓΚΙΓΚΙΝ- κεη ντη εξ ρε μου δω -ΓΚΙΓΚΙΙΙΙΝ - Γιαννης το μοτ - ΓΚΑΓΚΑΓΚΙΙΝΝΝ - και το βαλαμ - ΓΚΙΙΙΙΝΓΚΙΝΓΚΙΝ - να δεις πως πα- ΓΚΙΡΙΝ ΓΚΙΡΙΝ ΓΚΙΝ - κοιτα τωρ - ΓΚΑΓΚΑΓΚΙΝΝΝ

Αυτο το εφε το χω δει εκτοτε μονο στο σταρ τρεκ με τη διακτινηση. Ναου γιου ση ιτ ναου γιου ντοντ. Πρωτα ηταν μπροστα μου και μιλουσαμε και μετα ήταν 100 μετρα περα. Δεν υπήρξαν ενδιάμεσα στάδια. Ποτέ.

Η συζητηση απο κει που την αφησα συνεχισε ως εξης

'ΓΚΑΓΚΑΓΚΙΝΝΝ -γκι-γκιαααΑΑΑΑΑΑΑΝΝΝ- ΓΚΑΓΚΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ-ΚΡΑΚΑ-ΚΡΑΚΑ-ΖΒΙΙΙΙΙΝ- ΓΚΡΑΟΥΓΚΡΑΟΥΓΚΡΑΟΥ - ΚΡΑΚΑΤΡΑΚ.'

Το μοτερ το βγαλαμε αλλα χρειαστηκε να κοψουμε το πλαισιο με το σαρακα γιατι ειχε τυλιχτει σαν το χταποδι γυρω του. Το Φαντικ εγινε σαν να το πατησε ο Γκοτζιλας. Οχι κατα λαθος. Επιτηδες. Δυο φορες.

Απο τοτε οποτε μου πει κανεις για ρεπριζ και μου δειχνει κανενα R1 και κανενα Βusa ουτε πεταριζει το βλεφαρο. Τι να κλασει φιλε. Φαντικακι θρησκεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: