disable copy

Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Me and my wings

Από την ποιητική μου συλλογή ''Ένα Σκράμπλερ Θυμάται''.

Δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα σ' αυτη την πλαση απ' το να βρισκεις εναν που συμμερίζεται την ψυχοπάθεια σου. Ναι, το CB750k τελειώνει, αλλά δεν βιαζόμαστε ακόμα αν δε γίνουν όλα όπως πρέπει.

Ένα από τα φετίχ μου λοιπόν, που δεν το άφηνα μαμά ούτε με σφαίρες είναι οι τριθέσιοι καναπ- τα μαμά παταράκια του.

Enter Vass Works.

Δεν ειναι το θεμα να βρεις 'καλο μαστορα'. Ναι, πρεπει να ναι καλος μαστορας, εννοειται. Πρεπει να ναι γαματος μαστορας. Πρεπει να μοιραζεται την τρελα σου. Κι αυτοι οι ανθρωποι ειναι ανεκτίμητοι!!!  Να αφήσω να μιλήσει η δουλειά του...

Κατ αρχην ηθελα παταρακια για 'αγροτικο'. Εντουράδικα λιγο σε στυλ αλλα οχι ποζεραδικα με τρελες γωνιες. Ηθελα να κανουν αυτο που κανει και το υπολοιπο μηχανακι. Να ειναι κατι καστομ και λειτουργικο οσο δεν παιρνει. Και με τις πρωτες φωτο που στελνει εχω αρχισει και παθαινω ερωτα.



Μετά τα προσχεδια ακολουθει η υλοποιηση. Εχω χασει τον υπνο μου, βλεπω ονειρα οτι χαιδευω παταρακια, κοιμαμαι και κανει η πατουσα μου καμπυλη ενω βγαζω ακαταληπτα μουρμουρητα καθε που περναω μπερμ.





Πλεον εχω ξεφυγει.

Βλεπω τορνο και παθαινω πριαπισμο. Θελω να παρω το παταρακι να κοιμηθουμε μαζι. Με την αρχαιοελληνική έννοια, οχι την αλλη που ροχαλιζεις σε 5 λεπτα.

Και ερχεται και το επομενο σταδιο να με αποτελειωσει

Δυο μικρα φτεράκια αυτοκολλητα στο ντεπόζιτο της και δυο πλεον μικρα μεταλλικα φτερακια στα ποδια της. Εχω βαλει τσιτα το Me n' my Wings και δωσε





Ετοιμο το αυτακι που θα κουμπώσει, ετοιμες και οι τρυπες για τα καρφακια



Και πάμε πλέον καρφί για το τελικό αποτέλεσμα. Καρφάκια και...




Το χω πει, μολις τα παραλαβω, τα χω παρει αγκαλια. Δεν υπαρχει αυτη η δουλεια απλα. Αν δεν τον ξερετε τον κυριο Vass https://www.pinterest.com/customizinggree/rear-sets-by-vass-works/


Kαι τελος, ετσι για το γαμωτο. Μια συγκριση. Τα μαμά και τα καστομ.


Α ναι... και δεν ειναι CNC... ειναι στο χερι....


Χρειαζεται να πω και τιποτ' αλλο;





Δεν υπάρχουν σχόλια: