disable copy

Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

Οn any Saturday

ή αλλιώς it's not over until the fat lady sings.

Όλη τη βδομάδα περίμενε, δεν κρατιότανε.



Βγαίνουμε Εθνική με τρομακτικά δυνατό αέρα, έχω πάρει την χοντρούλα και μας χτυπάει κατά ριπάς.



Η αίσθηση της Χρυσόφτερης είναι το κάτι άλλο. Έχω οδηγήσει αρκετά μεγάλα, και αρκετά πούπουλα σε αίσθηση, αυτό είναι κάτι που δεν το χω ξανανιώσει σε μηχανάκι. Είσαι απλά Βασιλιάς. Το μηχανάκι γουργουρίζει και πάει, τα τεράστια ρολόγια του καθρεφτίζουν τα μαύρα σύννεφα κι αυτό απλά σε έχει περάσει σε άλλη διάσταση. Δεν είσαι πάνω σε 'κάτι', είσαι πάνω σε μια Goldwing.

Έχω συγκινηθεί πραγματικά, έχει ότι μισεί ο κόσμος σ' ένα Honda. Μια απίστευτη ομοιογένεια, είμαι πάνω εδώ και 2km και νιώθω λες και το καβαλάω χρόνια, όλα έρχονται στα χέρια μου εύκολα... Δε γίνεται να ειναι του '77 αυτό το μηχανάκι ρε φίλε, μας δουλεύεις; Του '77; 40 χρόνια πριν αυτό;



Κάποια στιγμή βλέπω ένα στρόβιλο από σκόνη να σηκώνεται στα αριστερά μου, ο αέρας ουρλιάζει σαν κάτι εξωπραγματικό και μου ρίχνει δυο καλές ριπές που ταρακουνάνε για λίγο τη χοντρούλα, έχω όσο χαλαρά χέρια γίνεται, πόδια σφιχτά στο ντεπόζιτο και παρόλα αυτά κουνάει άγρια αλλά ξαναβρίσκει την ηρεμία της.

Ώρα για επαρχιακό και καβαλάω το 750k.




Με το που ανεβαίνω στην πράσινη με πιάνει λύσσα. Είναι πούπουλο μπροστά στην Gold, η τιμονάρα της σου δίνει λεβιέ, τα τρακτεράκια της δαγκώνουν και το μπουρί ουρλιάζει στις ανηφορικές.

Πηγαίνω χωρίς φρένα (θα τα φτιάξουμε λέμε) και το τετρακύλινδρο ξεσκίζεται. Παίρνουμε χωμάτινα δρομάκια ξεχασμένα και σταματάμε να ακούσουμε τα μοτέρια να κρυώνουν...





Έχει αρχίσει και ψιλοβρέχει, ξαναβγαίνουμε σε άσφαλτο. Οδηγική νιρβάνα. Δεν ξέρω ποιο θέλω να οδηγήσω.

Πραγματικά.

Βλέπω ανοιχτές συνεχείς στροφές και θέλω να κάθομαι στην Χρυσόφτερη και να γουργουρίζει, βλέπω κλειστό στροφιλίκι και χωματάκι και θέλω να πιάσω το 750 απ' τα κέρατα και να του δώσω ν' ακουστεί το μπουρί στο θεό.





Επιστροφή και παίρνω τον Αργοπόδη.

Πωπω πλαστικούρα ρε φίλε. Αίσθηση χέσε. Τι να πει μετά από τις θεές... Βρίσκομαι να πηγαίνω πόλη με 140 για να νιώσω κάτι αλλά μπα. Μια χαρά είναι ο Αργοπόδης αλλά για άλλη δουλειά...

Ποιά μ' άρεσε πιο πολύ;

Η Goldwing. Ή μάλλον το 750. Αλλά παίζει και η Goldwing. Μπα, το 750.

Μάλλον θα χρειαστεί καμιά 300αριά βόλτες να κατασταλάξω. Τι να κάνω;

Δεν υπάρχουν σχόλια: