disable copy

Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Dedelevee

Tι είν' αυτό το φρούτο;

Αυτό το φρούτο για όσους έχουν fb είναι εδώ

https://www.facebook.com/dedelevee/?fref=ts

O Διονύσης. Απ' τα καλύτερα παιδιά που έχω γνωρίσει, τον έχω στην κατηγορία cool-γκαγκάν.

Φτιάχνει: Κάστομ μηχανάκια (το ενφιλντ του), κάστομ κιθάρες, και το κόμικ του MRCG. Νταξ. Τι άλλο να πω; Αν ξέρει να φτιάχνει και τυρόπιτα κουρού να πάω να του χτίσω ένα ναό.

Κι επειδή έχω τρέλα με τις κιθάρες χειρότερη απ' ότι με τα μηχανάκια, είπαμε για μια κάστομ κιθάρα...

Το σχέδιο θα είναι αυτό

Surf κι ετσ'. Les Paul έχω, screamer ταυράκι έχω, αλλά μια surf κιθαρίτσα είναι το όνειρο. Ναι αλλά έτσι θα την αφήσουμε; Ε όχι... Πιάνω ένα άλλο φετίχ που έχω και πάει με το surf.


The great wave off Kanagawa του Hokusai.

Αυτό πάνω στην κιθάρα, προσαρμοσμένο. Η υπόλοιπη στο χρώμα του ξύλου, σ' αυτή την τεχνοτροπία.


Αυτή για καλοκαίρι με μπόλικο reverb... = bliss.

Τώρα μου μένει να αποκτήσω το δεξί χέρι του Dick Dale και είμαστε κομπλέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: