disable copy

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Οn any Sunday

Έχω φύγει για Κυριακάτικη βόλτα με τον Αργοπόδαρο, όλα κυλάνε χαλαρά κι όμορφα και KLRάρικα και με το που παίρνω μια στροφούλα στον επαρχιακό βλέπω μπροστά μου αααααυτό


Φρενααααα, σταματημα επι τοπου, και βλέπω το Σπύρο - μετά γνωριστήκαμε - να χει βγει και να πλύνει τις κούκλες.

Αδερφέ να τις βγάλω μια φωτογραφία;

Όσες θες.

Κι αρχίζουμε την κουβέντα. Δικός μας, προφανώς. Μα τι Micron, τι YPVS τι καπνίλα, πήγαμε πίσω στο 80 και ποιος ειχε τι και ο ταδε με το RD...






Το ΤDR μου λέει ειναι στα 80 άλογα τώρα. Wossner... διάφορα.... και το RD τα χει τα αλογάκια του...

Του λέω να σου πω την αμαρτία μου μ' άρεσε η στρίγγλα το LC.

Α, έλα μου λέει, μέσα την έχω. Δίπλα στο 'γυμνό κατάνα'.



Κι αυτό με το 46 του λέω τι είναι;

Ε... αυτό έχει διάφορα... έχει και λίγο από RG-Γ... τούμπανο είναι.


Είπαμε να κανονίσουμε βόλτα να μυρίσει λίγο castrol και να φέρουμε και τα Four παρέα...

Πόσο μακριά είπαμε είναι ο παράδεισος;


1 σχόλιο:

msf είπε...

Τι είπες τώρα....α ρε tdr...